За словами Джонатана Дорнбуша - деякі з найкращих фільмів усіх часів створюються тоді, коли різні сильні сторони працюють спільно, щоб створити єдине та захоплююче ціле. «Сяйво», «Соціальна мережа» і «Щелепи» - все це чудові приклади фільмів, що складаються з сильних окремих частин, що доповнюють один одного, що формують у результаті витвір мистецтва. Це абсолютно вірно для «God of war» - його музична партитура підносить сюжетні моменти, що плавно перетікають у фантастичний ігровий процес, що полегшує дослідження та головоломки, які винагороджують вас глибшим розумінням своїх персонажів та його експансивного та красивого світу. «God of War» - це композиція з виняткових взаємозалежних частин, продумана в дизайн і несподівані взаємодії, як в ігровому процесі, так і в сюжеті.
«God of War» захоплює з першої хвилини, завдяки простоті свого сюжету. Кратос і Атрей – починають свою подорож на найвищу точку світу після смерті матері Атрея та дружини Кратоса, щоб виконати її останні побажання.
Ряд перешкод, як природних, так і створених Богом, продовжують пригоду приблизно до 25 годин жахливих загроз, починаючи з першої великої зустрічі в години роботи.
Якщо ви грали в попередні ігри серії - сім з них, рахуючи дві ігри PSP та одну мобільну гру - ви знаєте, що Кратос прожив величезні втрати, тріумф і вбив безліч Богів у Стародавній Греції. Хоча ця історія, безумовно, повідомляє, ким він є зараз, персонаж, з яким ми тут стикаємося, розпочав новий розділ, знайшовши любов, сім'ю та величезну густу бороду у цьому світі скандинавської міфології. Але він все ще незнайомий із цим місцем, і змушений покладатися на сина, якого він ледве знає, бо Атрей був набагато ближче зі своєю матір'ю ніж із батьком.Ці відносини, а також те, як вони розвиваються і змінюються протягом історії, є однією з найбільш захоплюючих якостей God of War. Ці два героя зовсім по-різному сумують за однією і тією ж жінкою, але з однаковою люттю проходять чоловічі випробування. Кратос любить свого сина, але спочатку він холодний. Він розчарований без сина навичок для бою, звертаючись до нього в основному як до "хлопчика" і рідко дивлячись йому в очі або контактуючи з ним. (Він, звичайно, буде непохитно вибивати життя з будь-кого, хто загрожує його синові, що, мабуть, є єдиним способом висловити прихильність до молодшого). Їхня дихотомія розігрується в хвилюючих, реалістичних моментах протягом усієї історії. Інші ігри вирішували стосунки між батьками та дітьми, не було ще гри, в якій динаміка стосунків батька та сина успішно використовувалася для фантастичної пригоди.
Стиль God of War з однією камерою – це тонкий ефект, який спочатку не вразив мене. Але коли я проходив історію, камера служила для того, щоб підкреслити силу деяких великих монстрів. Ніколи не залишаючи сторону Кратоса, я підтримував перспективу, необхідну для миттєвої передачі інтенсивності взяття на себе ворога в 10 разів більше за його розмір.
У деяких із найбільш напружених і несамовитих моментів, камера ніколи не залишає Кратоса. Ви змушені сидіти з ним – іноді у тиші, іноді у тузі, а іноді з полегшенням – за кожну секунду. Ця близькість робить ці емоції ще реальнішими і вражаючими. Вплив Атрея не можна недооцінювати – він важливий як у історії, і у битві.
Однак, що настільки розумно в цих центральних відносинах, то це те, наскільки блискуче «God of War» відбиває його на геймплей із самого початку. Хоча ці двоє були відчужені, Атрей досі син Кратоса, і тому він прислухається до ваших вказівок і поводиться як майже невразливе розширення ваших власних здібностей у бою. Оснащений луком і бездонним сагайдаком стріл, Атрей буде автоматично відкидати ворогів або стрибати на них, щоб оглушити. Його дерево навичок також може бути оновлено, щоб відповідати потужнішим атакам Кратоса. Тим не менш, бог війни грає з припущенням, що Атрей завжди у вашому розпорядженні, і вага змін у їхніх відносинах вміло, вплетена у ваші битви.
Мистецтво війни
А битв достатньо. Хоча Кратос вбиває тільки для виживання, він все ще робить це з особливою жорстокістю. Анімація оглушення може бути особливо кривавою та буквально до кісток. У той час як нова «God of War» в цілому більш емоційна за сценарієм, його чудова боротьба, безсумнівно, просуває просочені кров'ю традиції серії. будь-якій грі. Після його появи, ви можете використовувати легку та важку атаки, але за сюжетом можна прокачати його до абсолютно нового рівня.
«Сокира Левіафана діє так само, як молот Тора»
Його найкращий трюк – це коли ти його кидаєш, а Левіафан діє так само, як молот Тора, як показано у фільмах Марвел. Він також наповнений морозною силою, яка може заморожувати окремі цілі.
Почуття метання та відгуку сокири Левіафана - це чудово. Вперше, коли я дізнався, що можу це зробити, я порізав ворога через голову, а потім провів 10 хвилин, просто кинувши сокиру і відкликавши її назад, оцінивши невелику різницю в часі, який потрібно повернутися з великих відстаней. >
Пошук правильного поєднання нарізки, метання, допомоги від Атрея та парування з висувним щитом Кратоса перетворює кожну битву на кривавий балет часу - і це до того, як ви почнете відкривати спеціальні атаки, такі як промінь льоду, що стріляє з сокири. Хоча я швидко знайшов своїх фаворитів, деякі сценарії вимагали від мене вміло використати здібності. Я пропустив деякі варіанти на початку гри, тому що варіанти обмежені тим, що ви можете дозволити собі розблокувати з XP, але вже до другої половини я мав їх більш ніж достатньо, щоб розблокувати майже все, що я хотів для найжорстокіших битв. Мені було приємно експериментувати. Зрештою, я максимізував кожне дерево навичок. Але ці оновлення не зробили мої битви легшими – я все ще мав труднощі у моїх післяматчевих починаннях.
Велика змінна в бою – це обладунки Кратоса та Атрея. Груди, зап'ястя та талія, а також деякі хитрощі до сокири, можуть змінити ряд характеристик Кратоса, починаючи від сили та захисту, і закінчуючи рунічною магією та швидкістю відновлення атаки. Вони можуть вплинути на те, як ви б'єтеся. Я також зробив кілька варіантів одягу, заснованих на моєму уявленні, тому що, хоча Кратос і не є іконою моди, але з такими складними деталями характеру я хотів би, щоб він залишався вірним моєму баченню цієї втомленої людини. (І, в будь-якому випадку, мій Кратос ніколи не буде носити громіздкі грудні пластини.)
Спочатку лінійний сюжет God of War відкривається трохи пізніше, після першого пройденого годинника. Але далі він заохочує дослідження через свої численні нагороди та предмети колекціонування для завершення додаткових головоломок та боїв. Іноді ви можете натрапити на шлях набагато складнішого супротивника, чітко позначеного фіолетовим кольором їхнього здоров'я, і такі персонажі часто можуть убити вас в один чи два удари. Зіткнувшись із цими ситуаціями, іноді здавалося, що я вторгаюся на якусь іншу територію, і мені треба було бути до неї готовим. Якщо я відчував труднощі в бою, Кратос ніколи мене не підводив.
Є багато свободи дій, хоча карта ніколи не стає по-справжньому "відкритим світом" як в іграх, таких як: Horizon Zero Dawn; натомість, це взаємопов'язана серія різноманітних локацій, багато з яких закриті за певними сюжетними моментами та колекційними віхами до закінчення гри. Світ God of War розгортається через розумну інтеграцію таким чином, що іноді перетворюється на мистецтво. Я очікував, що подорож Кратоса буде відносно простою і дещо стриманою у своїй галузі, яку я уявляв собі. Але коли ви можете натрапити на колекційний предмет, який розширює подорож Кратоса далеко за межі очікувань – це чудово. У ті моменти, коли я проходив гру далі, я буквально вистрибував зі свого стільця від здивування та захоплення.
Як додаткові області, так і ті, які мають ключове значення для історії, розробники не тільки розумно використовують норвезькі фігури та місця, але також деякі з них можуть змінюватися протягом усієї історії, що роблять таким чином повторні відвідини локації цінними та захоплюючими. Різні предмети колекціонування розкидані по всьому світу, які можуть принести відчутні нагороди, такі як ресурси для створення нової броні, нових спеціальних атак, або просто пропонують нові артефакти скандинавського міфу.
Знання цього переказу - це його власна нагорода в God of War, і я любив вислуховувати кожну історію про міфологію, яку я міг знайти. у дуже цікавих та захоплюючих місцях. Цікаве зіставлення полягає в тому, що Кратос прокладає свій шлях через скандинавську міфологію, якою я давно цікавився. Тому я хотів дослідити не лише історію гнома Фафніра, а й краще зрозуміти історію самого Кратоса.
Навіть після того, як історія закінчилася, я поринув принаймні ще на 10-15 годин (досі) у вивчення ігрового світу. За всіма ознаками мені залишилося знайти не дуже багато артефактів, але я хочу розкрити кожен дюйм цього. Досить часто, коли я не граю в God of War, я думаю про печери, що залишилися незвіданими, або про жорсткіші вороги, що залишилися непереможними. Розумні екологічні головоломки та предмети колекціонування змушують мене повертатися до місць, де я вже багато разів бував у пошуках нових ущелин та кутів.
Це багато в чому пов'язано з тим, наскільки широким та інтригуючим є світовий розробник Sony Santa Monica Studio. Навіть протягом 10 годин, граючи на PlayStation 4, я вразився краєвидами - як виглядали пишні дерева, або як по досить сніговому схилу були чітко видно сніжинки. Тому, граючи в God of War на PS4 Pro я був вражений справжнім рівнем деталізації світу в роздільній здатності 4K.
Краса в деталях
Можна сказати гучне "вау" і ахнути від захоплення геймплею God of War. Текстура трав'янистих пагорбів вдалині здається реальною, сліпучо-блискучою поверхнею, і кожен скрючений монстр, з яким я бився, передає таке почуття розкладання, щоб вселити жах у мене.
Навіть небо виглядає майже фотореалістичним. Та в той час, як красиві краєвиди захопили мене, дрібні деталі на Кратосі та Атреї приголомшували мене. Хутро і шкіра їхнього одягу рухаються так природно, і настільки тонко деталізовані, що вони виглядають майже справжніми. Я б надів на себе нові обладунки, просто щоб відчути себе на місці Кратоса.
Все це дуже добре опрацьовано, однак це означає, що «God of War» працює в 30 кадрів в секунду замість 60 кадрів, що робить ігрову дію набагато м'якшою. Режим Favor Performance помітно підвищує частоту кадрів, але не до 60 к/с. Випадкові проблеми в моєму проходженні ніколи не заважали моєму прогресу або помітно відволікали мене від гри на звичайній PS4 або PS4 Pro.
Тонкі рухи брів Кратоса або зміни в ході Атрея, коли він почувається пригніченим, настільки реалістичні, що я знову і знову переживаю їхній біль і радість.
Два провідні актори височіють чудовим акторським складом. Пара доброзичливих гномів спочатку здаються просто комічним полегшенням, але стають невід'ємними частинами історії Кратоса і Атрея з захоплюючими власними оповіданнями. І додавання в середині гри одного ключового персонажа додає привабливу, веселу та зворушливу динаміку до основного дуету, перетворюючи цього персонажа на одного з моїх улюблених персонажів підтримки у грі.Головні лиходії та багато хто з підтримуючих персонажів також незрозумілі у своїх мотиваціях. Стосунки Кратоса (і, як наслідок, мої власні) з ними трансформувалися захоплюючими способами протягом усього проходження. Персонажі мені були просто додані для полегшення гри, а все виявилося набагато складнішим. І так, деякі з цих ворогів - боги, але God of War вибирає інтригуючих членів скандинавського пантеону, а це означає, що ми бачимо історії персонажів, відмінних від популярних Тора, Локі і Одіна. Хоча мені хотілося б побачити ще кілька сцен за участю головного антагоніста, які не тільки захоплюючі, а й інтригуюче відображають історію Кратоса та Атрея, надаючи майже кожному моменту глибшого змісту.
Багато того, що підштовхує Кратоса, його друзів і ворогів, є єдиним істинним мотиватором більшості божеств у давніх міфологіях: а саме сім'я. Я був вражений тим, як послідовно те, що траплялося на ранньому етапі в God of War, може призвести пізніше до зовсім іншого результату. Переграваючи перші кілька годин, я був вражений вмінням прикмети.
Богу війни є що запропонувати, і Ви помітите, що я намагався залишатися якомога розпливчастішим, розповідаючи вам про все це. Те, що пропонує God of War - це яскравий, захоплюючий світ, набитий під зав'язку секретами, які я досі відкриваю. Це відчуття чогось нового, рідко зустрічається, тому його слід випробувати не з чуток.
Я чекав багато чого від God of War, і він виправдав мої очікування. Але я не думав, що це буде захоплююча подорож, у якій кожен аспект доповнює інші. Це гра, в якій Кратос, раніше самотній персонаж, стає складним батьком, воїном і монстром, втомленим як у полі, і у своєму серці. Гра про те, як ставитись до свого сина. Очевидна турбота, яка увійшла у створення свого світу, персонажів і геймплею, забезпечує саму хвилюючу гру в серії.